Saturday, December 6, 2008

Terima Kasih Semua...

Salam...

Hmm, entri kali ni agak touching sikit la ( kah.kah.kah. ) sebab banyak benda yang berlaku dalam hidup aku seminggu ni. Saja nak berkongsi kegembiraan aku ni dengan semua yang aku dah pun selamat bertunang ( tunang je belum kahwin lagi la, haha!! ) ujung minggu lepas iaitu pada Sabtu, 29 Nov 2008.

Pada semua yang ada pada hari tu, jutaan terima kasih dari aku dan keluarga buat semua.. Jasa baik anda semua hanya Allah saja yang dapat membalas nya...

Buat Mr. Jingga , Mr. Berlingo & Sir Aji , thanks pasal sudi postkan engagement day hari tu dalam blog kalian.. hehe.. malu la pula poit, saham dekat Terengganu, Kelantan & Pahang terus jatuh merudum ni.. sapa mau jawab ha, wakakaka...

Tak dilupakan , Mr. Yeye ( My cousin ) @ B&W Photographer & Mr. Fareez for the nice picture that you had taken.. Really appreciated it ! Thanks Bro .....

----------------------

Saja ubah template ni, sebab aku pun dah berubah status.. haha...

Orang kata masa bertunang ni, darah nya manis , betul ke ?
Dr. J, explain la..... kah.kah.kah...

2 comments:

Jingga Studies said...

darah manis?? ish ish not possible! kalau darah manis maknanye dah kena diabetes @ kencing manis..but aku rasa perumpamaan tu berkisar kepada perasaan euphoric ataupun angau melampau yg berkait dgn org2 tak sabar memijak pelamin!! hehe bebe mesti angau melampau! haha...dont worry it's normal.everyone goes through it..i say, embrace it, enjoy it!!!..congrats cousin!!

Dzuan said...

Thanks Dr. J di atas penerangan ttg darah manis ni, hehe...
Kencing manis, kah.kah.kah.. takde la bang, saje je tanya orang2 yg dah berfamily ni.. anyway tq again bang :)