Thursday, November 13, 2008

Bond dan Bourne... Mana best ?

JAMES BOND


Ahad lepas , aku sempat pergi menonton cerita James Bond baru di MBO Melaka Mall..

Ok juga la cerita dia.. macam biasa, tradisi Bond selain menjadi agen rahsia yang gempak ,
ROMEO dia for sure tak tinggal la...

Pandangan aku, korang kena pergi nengok dulu la cerita Bond ni... ha.ha.. ( best poit !! )

JASON BOURNE

Ni satu lagi Bourne... No Komen... Memang best giler...

Start dari The Bourne Identity , The Bourne Supremacy dan yang terakhir The Bourne Ultimatum , semuanya aku tak miss la...

Walaupun cerita nya agak kompleks sikit sebab banyak main dengan CIA , Secret Service dan Interpol, aku lebih suka cerita Jason Bourne ni lagi ( bagi aku la.. ). kah..kah..kah..

p/s : bila filem2 kat Malaysia ni nak buat cerita macam ni ha !!!

4 comments:

Anonymous said...

aku sokong jey bon !

Anonymous said...

yup! kita pun sokong Jebon.. kah.kah.kah.. ;)

( Jebon lari macam pelesit bang, tak dapat nak kejar.. ha.ha.ha.. )

Sir Aji said...
This comment has been removed by the author.
Sir Aji said...

aku pulak cik embon...hahaha
ape da korang berdua ni...bebe n abg azli,ade cadangan tuk aji tak cuti ni?hehehe,lame la pulak sebulan setengah...;-)