Tuesday, January 6, 2009

3 Penjuru di Kuala Terengganu

3 calon yang bertanding untuk PRK KT P.036
Semoga calon kita Hj. Mohd Abdul Wahid B. Endut ( PAS ) berjaya
di PRK KT kali ni.. Takbir !

Penyokong berarak menuju ke stadium negeri

PAS For All.. Yes, mung orang pung pakat bantu pok kite .

Penyokong PAS berarak menuju ke Bulatan Ladang
( Ada Replika Batu Bersurat kat tengah2 Roundabout ni .)


Mung orang ingat sendiri la.. kalu tak leh pitih, boleh ke rama macang ni wei !!!

Gambar ni paling aku suka, hahaha...
Bagus Pak Lah... Bagus Najib... hahaha..

sumber gambar : PR Bloggers
------------------------------

Aku agak terkilan sikit hari ni sebab tak dapat hadir ke kuala terengganu bersama2 penyokong PR untuk proses penamaan calon pagi tadi . Bukannya apa, sebab aku dah planing dengan set2 kampung tempat aku kerja ni nak pergi pagi tadi.. hmm, tapi apakan daya, tuntutan kerja aku lebih penting sebab hari ni ada pula kerja2 resurface premix kat site aku.. huhu..

Yang membuatkan aku marah sangat ni bukan apa, aku dah planing kerja aku ni pada hari sabtu hingga isnin , so pada selasa aku dah free banyak, boleh le aku ke KT join skali bagi support pada Calon PR kita.. tup tup, kene kerja.. Hampeh..

3 hari yang aku plan job aku ni terpaksa ditangguhkan pada selasa, sebab di bandar KT, kebanyakkan jalan diturap semula.. so quarry plant ( tempat yang sama aku order ni ) terpaksa stop order lain, jalan kan projek politik Barisan ni dulu.. Em, Lantoi la mung orang, nak pilihanraya baru nak tar balik jalan . Kalau tak silap aku, jalan2 dekat bandar KT ni baru lagi diturap dalam 3-4 bulan lepas.. Lagi mau membazir ka ! huhu..

Tapi takpe, ada kesempatan aku akan ke KT esok, tengok lagu mana... 2 malam yang lepas dah start naik2 bendera dan poster, hari ni aku ingat satu KT meriah sampai tak nampak dah bandar tu rasanya.. hehehe...

; dapat info dari orang BN tempat aku ni tadi, UMNO Melaka berkampung dekat kawasan Durian Burung untuk sesi berkempen ni.. Hmm, betul2 bengong la dorang ni, tu Dun Wakaf Mempelam , kubu kuat PAS la wei !! , tempat calon kita le... huhu..

2 comments:

Jingga Studies said...

okay bebe..nanti ambik gambo banyak! takbirrrr!

Dzuan said...

Okay bang.. Takbir !!!