Thursday, September 18, 2008

Ramadhan and My Jobs


Assalamualaikum....

Seminggu lebih ni cukup - cukup tough bagi aku, maklum la terlalu banyak kerja yang perlu dibereskan sebelum menjelang nya cuti Hari Raya nanti... Kebanyakkan kerja - kerja premix ( mengeTAR jalan ) yang dijalankan la dalam minggu ni...







Tapi yang best nya, alhamdulillah semua workers aku boleh tahan puasa diaorang termasuk aku selaku leadership dorang ( he..he..) . walaupun terpaksa berpanas terik siang hari + temperature premix tu sendiri mencecah 140 darjah celcius, peh mesti pedih punya la nak menahan lapar dan dahaga . Workers aku yang lain pun sporting juga la specially Indian sebab dorang pun sama cuba berpuasa macam kita orang jugak.. salute to them.. ( maybe Hindu Hadhari kot, ha..ha.. )




So, walau seberat mana kerja dan tanggungjawab kita, berpuasa jangan la ditinggalkan kalau takde alasan yang boleh menyebabkan kita tak boleh berpuasa.. Banyak keberkatan dan pahala yang kita perolehi sekiranya kita menunaikan Rukun Islam yang ketiga ni..
Adios..


p/s ; bila PM Dollah nak letak jawatan ha !!

5 comments:

Anonymous said...

respect!!!!

Anonymous said...

TQ Brother.. :)

Anonymous said...

GUA PUN RESPECT SAMA BEBE....PRINSIP ISLAM PERKU DIPERTAHANKAN

Anonymous said...

Bang Azrul,
Alah Bisa Tegal Biasa bang..

Ezalman said...

Wow. Proud to see you doing a good job! Hang in there